Skip navigation

Egy cikk arról, hol és hogyan dolgotnak az ArenaNet beosztott álomalkotói.

Posted By cinderboy on Saturday, February 26, 2011 at 4:20 AM
MMOCulture.com cikk (eredeti)

Elgondolkodtál már valaha azon, hogyan is néz ki az ArénaNet dolgozó körlete, ahol a világhírű Guild Wars, és a következő folytatás, a Guild Wars 2 készül? 2000-ben a stúdió csatlakozott NCsoft koreai MMO óriáshoz, ahol a  Guild Wars játékot és kiegészítőit 700 millió fölötti példányszámban adták el. Nemrég a koreai játékvilág honlap, a Chosun Game, meglátogatta az ArenaNet fő fejlesztési irodát és engedett betekintést a létesítmény körül. Vegyünk egy pillantást!

Egy park szerű területen, az erdő mellett foglal helyet a stúdió, messze a felhőkarcolóktól és modern épületektől. Az ArenaNet titka a sikerhez a természethez való közelség?

Az irodaház főbejárata. A falakat művészképek fedik, megtisztelve a játék sikereit, és trófeáikat is.

Mike O’Brien, az ArenaNet co-alapítója és az aktuális elnöke elmondta, hogy az iroda sokkal kisebb volt a kezdetben. A stúdió végül átvette a hatalmat az egész épület fölött.

Sok tervezést kellett végrehajtani, mint például melyik fejlesztői részlegnek kell közelebb lennie a másikhoz, hogy hatékonyabban kommunikáljanak egymásközt.

Pár fanatikus által küldött tárgy is ki van állítva, még a játékosok által küldött emailek, és még egy egyedi készítésű Charr plüss.

j

Független attól, hogy néha labirintusban éreztük magunkat az út során, a munkatér egyáltalán nem hatott zsófoltnak. Még a munkaasztalok között se volt rés, miként Mike O’brien úgy gondolja, ez bátorítja és összetartja a dolgozókat, hogy hatékonyabban osszák meg ötleteiket, illetve nyitottabban beszéljék meg a problémákat.

A stúdió irodái jelenleg 175 alkalmazottat szolgál, az eredeti 8-ból, amivel a cég kezdte. Sok falat távolítottak el, ahogy a cég idővel növelte alkalmazottai számát.

A legnagyobb szoba a stúdióban a dizájn csapaté. Itt kezdik életüket a sztorivonalak, küldetések, eventek.

Lent látod a Skill Rendszer Dizájn Csapatát (Skill System Design Team). Ez a részleg felel főként a változatos skillekért és a közötti egyengúlyért.

A csapat, ami az ArenaNet újdonsült játékainak prototipusait gyártja. Érdekesség, hogy kezdetben itt foglalt helyet a vállalat.

Koncepció képek a Guild Wars szériából, majdnem minden falat ellepnek. Ha nem tudnád, a koncpeciós képek a legelső lépései annak, hogy egy játékot alkossanak.

A karakter modellező csapat. Ez a csapat a koncepciós képek 3D-s konvertálására fókuszál, amit majd a játékosok látni fognak. Milyen helytálló az emberi anatómiai modell az asztalon… arra, hogy helyükre kerüljön minden pixel a karakterek 3D-s modelljén.

A munkacsoport jelenleg a művészmunkákon dolgozik a Guild Wars 2-nek, a sok fallra rakott képből.

A Minőségi Biztosító csapat (Quality Assurance (QA) team) felelős a Guild Wars koncepciójáért és Felhasználói Felületéért (User Interface (UI)).

Lent láthatod a csapatot, akik a változatos helyszínek, környezetek és világok elkészítéséért felelnek.

Ember, annyira szeretném a jelenlegi irodámat olyannak, mint az ArenaNet-é! Akár 50%-os hasonlóság más boldog alkalmazottá tenne… lol.

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Google kép

Hozzászólhat a Google felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: