Skip navigation

Hela. Párszor felvetődött a kérdés, hogy ugyan mi, és különképp én [Royal] miként alkotnánk meg egy FPS-t.
Mivel célratörő a legfőbb dolgokat pontokba szedve tálalni, ígyhát ezt teszem. Íme:

  • COD Menürendszer alapjain:
  • 3+1 szintes level rendszer:
    Level 1:  Bénább animáció, lassabb kezelés. Limitált Gear & Mod. Mintha kezdő katona tanítványok volnánk.
    Level 2: Jobb animációk, gyorsabb kezelés.  Új Gear-ek és Mod-ok. Sorkatonához méltó képességek.
    Level 3: Mégjobb animációk, méggyorsabb kezelés. Maximális Gear és Mod.  Speciális egységek képességei.
    Level Elite: Brutális animációk, Level 3 kezelés. Elite Gear-ek  [Custom festések és modok] . Elit egységekkel vetekedő stílusban.
    Szintenként redukált HUD, Elite módban semmi. [De: pl UAV-ot külön PDA-n leshetjük meg, illetve tár állapotát transzparens tárak mod-al láthatjuk.]
  • Választható Kaliber:
    Minden fegyver több variációval rendelkezik [pl AK 100-as széria kompletten]
    Ennek megfelelően a kaliberek is egységesek. [pl AK-t tüzelhetsz 5.45, 5.56, 7.62-es kaliberben]
    Az egységes kaliberek ugyanazon ballisztikával bírnak. [tehát sebzés, átütés, röppálya]
    A fegyverek tulajdonságai segíthetnek a játékosnak, vagy épp gátolhatják őket. [Tereptől és Leveltől függően]
  • Széles fegyverválaszték.
    A lehető legtöbb fegyver.  Ritkaságok DLC-ben megvehetők, vagy játékon belül feloldhatók nehezen gyűjtött pontokból.
    Ezek a fegyverek akár játékidővel kophatnak is, ezáltal ha felveszed, láthatod, milyen rég óta spawnolt a fegyver, a játékos.
    [Szerintünk ez egy igen érdekes és egyedi feature, dicsőség vele harcolni, illetve final killcam-ben mutogatni :)]
  • Választható Gear:
    Perkek helyett külömböző, szintenként 1-3 darab különleges felszerelés, ami segíthet.
    [pl Magclip a gyorsabb tárazásért, vagy Szemüveg a csökkentett flashbang és robbanás vizuális blokkolásáért]
    Emellett választható fej, facepaint, ruhadarabok, amik csak kinézeten változtatnak rendszerileg. Perkenként összeállítható.
    Későbbiekben max 3 különleges kiegészítőt választhatunk. “Smart Gear”
    2 slotot érő Medikit-et is használhatsz, amivel magadat és másokat is gyógyíthatsz, alapból 2x.
  • Választható fegyver modok:
    Gear-el megegyezően level alapú.
    Lényegében a COD-ban megszokott, de nagyobb palettán.
    Ezek a kiegészítők főként a fegyverek, ezáltal a játékosok hatékonyságát fejlesztik.
    [pl jobb grip vagy buttrubber segít a visszarugás redukálásában, egy jobb cső a pontosságon javít, vagy transzparens/részben transzparens/jelölő tárak engednek muníciót számolni.]
    [Ezek a tárak az aftermarket-el megegyezőek, tehát pl AK tár lehet átlátszó plasztik, míg speciális M4 tárak becsült számmal jeleznek. Pisztolyok esetében a tár kivételével, az oldalsó/hátsó nyílásokon láthatjuk a becsült kapacitást]
    Elite szinten módosíthatjuk például a célkereszt színét és formáját, a lencse színét.
    Illetve a meglévő Camo minták 2-3 szinét mi választhatjukk palettáról.
    Scratch festés, azaz koptatott textúrák is.
  • Sebzéshez viszonyuló státuszok:
    A rendszer tudja, hogy a találat mennyire életveszélyes.
    Ha átüt a golyó, még álva is maradhatsz. Medikelhetnek.
    Ha simán áll meg benned a golyó, szimplán összeesel, de még védekezhetsz. Medikeletnek.
    Ha a pl Hollow Point, vagy 5.45 “poison bullet” talál el, Level 3-ban nem medikelhetnek, de Elite-ben védekezhetsz  is pár másodpercig medikelésig. [Revange]
    Medikelni a MediKit különleges kiegészítővel rendelkező játékosok tudnak, ameddig “downed” állapotban [megsebezve] vagy.
    “Downed” állapotban öngyilkos is lehetsz.
  • Egyedien, ingame szerkeszthető egyetlen név hátlap. Achievement-ekért kapott egyedi sablonokat is ezen jeleníthetsz meg, akár saját kompozícióban kiemelve.
  • Level alapú lobby-k szolgáltatott szervereken, vagy valamiképp laggmentes p2p-n (amennyiben utóbbi lehetséges:P).
    Tehát mindenki a Level-ének megfelelő helyre kerül, hogy ne legyen fölényben a tapasztaltabb, magasabb szintű játékos társaival és ellenfeleivel szemben.
  • Ingyenes map-update félévente. pl 4 map / év.
  • DLC-kben vehető újabb custom dolgok, de akár balanced (új és rare) fegyverek is.
  • Mentések Importálása:  A játékosok előző részből importált mentéseikért bónuszokat kapnak.
    Ez lehet valami speciális megjelölés, vagy instant szintugrás, akár STAT-ok importálása is [pl K/D, Ratio, Headshots, XP, playtime, ami csak van és érdekes.]
Körülbelül ennyi. Ha valamit még kitalálunk, update lesz.
Kérlek titeket, hogy kommentel osszátok meg véleményeteket.

2 Comments

    • flamer001
    • Posted 2011md at 2:27 DU.
    • Permalink

    és ehhez még hozzácsapnának egy qwop+assassin’s creed irányitást, plusz bolygóméretű harcok lennének ( persze kisebb méretben, és görbülne a pálya mint a föld ), lennének járművek, eve online szintű politika és gazdaság, stalker szerű fegyvertuningolás és lootolás, akkor igazán tökéletes játék lehetne.

  1. Ragaszkodjunk a szimplán igényes és megvalósítható dolgoknál. Thx.


Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Google kép

Hozzászólhat a Google felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: