Skip navigation


1. Varázslás futás közben.
2. Kitérés támadások és lövedékek elől.
3. Nincs auto attack.
4. Pajzs használatával, lövedékek hárítása a mögötted álló csapattársaidnak is.
5. Korlátozott skill bar, ezáltal kényszerítve téged, hogy neked megfelelő fegyvert,traitet taktikát alkalmazz harc előtt.
6. Nincs többé az MMO szenthármasság. A játékosok betölthetik a DPS,Tank, illetve gyógyító szerepét.
7. Fent említetteket szituációhoz alkalmazkodva bármikor megtehetik.
8. Közelségből adódó aggro rendszer által a játékosok elkerülhetik a szörnyeket míg a többiek felfogják azokat. [ Persze ez biztos változó lesz, boss, event stb-től függ. -szerk]
9. Nincs csapattársra célzott képességek. A képernyőt nézd ,ne az életcsíkokat!
10. Ha az életerőd nullára csökken, un. downed állapotba kerülsz amivel tovább tudsz küzdeni az életedért és, ha sikerül megölnöd az ellenfeled talpra állsz.

11. Minden kaszt tud éleszteni, a csata közepén is.
12. Nagyon minimális büntetés halál után, tudni hogy kudarcot vallottál elég.
13. Azonnali utazás akárhova ahol jártál már, alacsony költséggel.
14. Dinamikus történések váltják fel a hagyományos küldetéseket, ezek több láncba fonódnak, következményük van a világra, és több játékos esetén ahhoz mérten lesz nehéz is. Magas szintű játékosokból vissza vesz ezáltal elkerülve azt, hogy túl erősek legyenek és elvegyék a kihívás érzetét.
15. Nincsenek mountok (hátasok) főleg nem repülő példányok, mivel ezek elveszik a világ veszélyérzetét.
16. Minden játékos megkap egy bizonyos városrészt, mint a személyes történetük helye, ez instance-olt lesz.
17. Játékosoknak megvan a maguk története, amik a karakter készítéskor megadott válaszok alapján indul.
18. A személyes történeted hatással van a lakóhelyedre a döntéseid alapján.
19. Döntéseid befolyásolják a karaktered személyiségét, amilyen vagy, úgy fognak kezelni az NPC-k is.
20. A dungeonökben 4 út van, az első mindig a story módban.
21. A ki unlockolható felfedező mód bemutatja a story mód következményeit.
22. A fentebb említetett maradék 3 utat a játékosok szavazással döntik el, hogy melyiken mennek végig.
23. Véletlenszerű, vagy rejtett események is vannak minden dungeonbe.
24. Nappalok és éjszakák váltakozása hatással lehetnek a fegyvereid statjára.
25. Nem kell csapatban lenned ! Mindig kapsz xp-t és lootot hogyha segítesz megölni egy mobot.
26. Nyílt világban a nagyobb raideken [ lásd Shatterer- szerk] nincs megszabott határ, hogy mennyien vehetnek részt az eseményben. (demókban 60+ember)
27. Minden embernek megvan az összes gyűjtögető szakmája, nem kell senkire várni !
28. Mindenki egyszer kinyerheti az adott alapanyagot. [ pl.: hasamra ütök vasérc tömbből mindenkinek jut egy kis darab és nem tűnik el amikor valaki lecsapott már rá- szerk]
29. Crafting nem lesz ismétlődő, lesznek felfedezendő receptek.
30. Kasztok képességeinek keveréséből kb 100 db van. Például elementalista tűzfala + ranger nyílvesszője= tüzes nyílvessző)

31. Eldugott eventek a felfedezők jutalmazására.
32. Nincs megkötve, hogy mennyi ideig maradhatsz a víz alatt, mindenki lélegző maszkot visel.
33. Víz alatt megváltoznak a fegyvereid, nincs többé víz alatti kardcsapkodás, hanem rögtön szigonnyal nyomulhatsz.
34. A képességeid a víz alatt megváltoznak. Például a tűz mágiád felforralja a vizet.
35. A játék kihasználja a z-tengelyt ezáltal akár el is süllyesztheted az ellenfeleidet.
36. A fegyvereid meghatározzák a játékstílusod. Az íj és a puska nem ugyanaz. Harcosnál az íj területre sebez, a puska pedig egy személyre.
37. World versus World, ahol 3 szerver méri össze tudását két héten keresztül, korlátlan résztvevővel.
38. Győzelem és vereség aránya tárolódik, így igazságosan fogja kiosztani a szervereket, hogy meglegyen az erőegyensúly.
39. Győztes szerver, ideiglenesen az egész PvE-re kiható buffot kap jutalmul.
40. 5-6 mini játék fővárosonként (kocsmai verekedés, céllövölde, hordóval való kosarazás)
41. Egyenletes függvényű szintezés a grindelés kiküszöbölésére.
42. Természetes fegyverek amik megváltoztatják a használható képességeid amikor felveszed.
43. Tolvajok el tudják lopni a szörnyektől ezeket a “fegyvereket” és fel tudják használni, például egy tollat amivel meg tudod vakítani az ellenfeled.
44. 400 festék szín. Minden páncél darabnak 3 különálló része festhető.
45. Nincs játékvégi raidelés.[legalábbis az, hogy kismilliószor jár le az ember egy ***** szettért- szerk] Legjobb statot adó felszerelés viszonylag könnyen beszerezhető. Választható grindelés persze lesz, hogyha úgy érzed.
46. Újrajátszhatóságra nagy hangsúly van fektetve. Szinteződj más vonalon járva a történetedben, vagy újabb eseményekkel amiket eddig még nem próbáltál ki!
47. Csak négy stat van, szóval az erő befolyásolni fogja a közelharci, távol és a mágia használatod. Kapj fel egy íjat kezdetnek és bátran használd !
48. Minden egyes dungeon menet után egy token-t kapsz amit betudod váltani valamelyik szet darabra vagy fegyverre, így nem jössz ki üres kézzel.
49. Láthatod, hogy a barátaid mit csinálnak a játékban, és üzenetet küldhetsz nekik az Ipadeden keresztül.
50. A személyiséged több választható opciót ad, például a vad emberek fejbe vághatják az NPC-t a beszélgetés végén.
51. Nincsenek törpék, tündék. Növény, macska emberek . Víz alattiak akik kimásznak ha baj van.
52. Add hozzá a saját zenéid a játékbeli lejátszási listához és az fog szólni csaták, intrók alatt.
53. Végezetül : nincs havidíj !

http://gw2.variance.hu/2011/09/02/53-dolog-amiben-a-guild-wars-2-zsir-lesz

 

 

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Google kép

Hozzászólhat a Google felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: