Skip navigation

Ezelőtt pár nappal leírtam, hogy miként kéne az új Black Ops II játéknak teljesítenie.
Most azonban egy rövid cikk következik arról, hogy hogyan lehet a legtöbb pénzt keresni a megjelenés után.

Az első és legfontosabb, hogy a játék “függőséget” okozzon, de nem az elérhető célokkal, hanem a játék élményével!

Másodszorra, kell egy “Ingame Store”, ahol valódi pénzért vehetünk játékunkhoz külömböző dolgokat.
Úgy gondolom, a legjobb lehetőség, ha egy “Token”-t vehetünk, nevezzük “Medál”nak az FPS miatt.
Két értékrendszerrel dolgozhatunk: A legtöbb dolog kerüljön 1 medálba, vagy értékeket is megkülömböztethetünk, de ez talán nem eléggé egyszerű és nem annyira profitbarát a fejlesztők részéről.
Tehát maradjunk az “1 medál 1 dolog” taktikánál. 1 db kerüljön körülbelül 2000 Forintba, így többen hajlandóak lesznek kifizetni.

Vehető játékelemek:

  • Credit (Játék pénz)
  • Új MAP
  • Új Fegyver
  • Új Equipment
  • Fegyver unlock (örök)
  • Upgrade unlock (örök)
  • Equipment unlock (örök)
  • Új Kiegégészítők
  • Új Playercardok
  • Új Feature-k
  • Új Killstreak-ek
  • Új Camo-k
  • Akár új, licenszelt Soundtrackok, amit a beépített MP3-as lejátszóval (Mint GTA:IV-ben az “Independence FM”) bármikor hallgathatsz, illetve beállíthatod menüzenének.
  • Packokban is lehet venni dolgokat, ahol pl “4-et fizet 5-öt kap” megoldással vehetnek digitális termékeket.
  • Stb. Minden eddigit és újat be lehet dobni ebbe a boltba!

Hogy fair legyen, játékon belüli teljesítményért, pl Creditből is lehet itt “Medal”-t venni, de a játékmanipulációk miatt ezeket a játékosokat erősen ellenőrizzük.
Persze eléggé borsos ára lesz így, de a lehetőség legalább megvan rá.

A móka kedvéért lehet “Contest”-eket hírdetni, ahol a helyezettek munkáit a játékba importáljuk, illetve a nevezők jutalmat kapnak, pl saját munkáikat ingyen, ill egyéb ingame nyeremények. Valódi tárgyakat is lehet, ha eléggé sikeres, végül is szponzorációval még nem túl költséges.
Így nem szükséges saját időt fordítani arra, hogy ezeket megtervezzük, csupán bírálni kell a legjobbakat.

Harmadszorra: Hivatalos videókkal kell részleteiben bemutatni a játékot.
Ezzel felhívjuk a figyelmet arra, miért is lesz az eddigi legjobb FPS játék a piacon.

  1. Játék bejelentése, kicsi ízelítő
  2. Stílus és korszka bemutatása
  3. Kampány mód, story bemutatása
  4. Multiplayer lehetőségek bemutatása + Új Anti-Cheat eljárás ismertetése
  5. Játékmechanizmus ismertetője
  6. Fegyverek és kiegészítők bemutatása
  7. Equipmentek ismertetése
  8. Perkek bemutatása
  9. “Egyéniség-elemek” ismertetése
  10. Ingame Store ismertetése
  11. Launch előtti utolsó, óriási Hype és Gameplay Montage
  12. “Making Of” vágott verziója. A CE tulajdonosok a teljes filmet kapják
  13. Új játékelemeről ismertető videósorozat, ezáltal tovbább népszerűsítve az Ingame Store-t.
  14. Játékosok interjúi, véleménye videó
  15. Awardok
Ha a játék ismerettsége nem elég jó, “Facebookos megosztásos nyereményjáték” kell.
Amennyiben tényleg kiemelkedő játékot készítünk, futótűzként terjed majd a híre.
Végül:

Az új, forradalmi Játékos-védelmi rendszeremmel pedig sose kell lépésttartani a roszszándékú programozókkal,
és amint tudjuk, ők mindíg lépéselőnyben lesznek e téren.
Ezzel a megoldással
nem!!
Az ötletet nem árulhatom el, hiszen óriási üzleti lehetőséget látok benne, amit mindenképp ki szeretnék próbálni.
Előjáróban annyit, hogy ez egy végtelenül egyszerű megoldás amire eddig még senki se gondolt, és jogok korlátozása helyett csak egyetlen alapvető emberi jogot kell adnunk a játékosoknak. Mindnek.
A megoldással a csalók, és a csalással vádoló idióták is egyformán nyerik el büntetésüket, míg a “jó” játékosnak csakis előnyére válik.

A rekordeladásokat azonban nem csak a mini contentek hozzák majd, hanem az időnként érkező nagyobb DLC-k is, amik folytatják a játékélményt.
Később persze egy 2. részt is ki kell feljleszteni, de ekkorra már egy kész és tökéletesen működőképes üzleti modellel rendelkezik a kiadó.
Gyakorlatilag Multiplayer tekintetében csak frissíteni kell, majd az előző rész mapjait, fegyvereit, egyéb tartalmait ugyanúgy külön és packban árusítani.

Tehát képzeld el!:

  1. Hallassz a játékról.
  2. Megnézed a videókat.
  3. Informálod magad a hivatalos honlapon, feliratkozol, majd
  4. Megveszed és Telepíted a játékot.
  5. Játszol, egyre izgalmasabb és egyedibb a játékélményed.
  6. Felnézel Multiplayer-re, ami rabul ejt.
  7. Megszállottan fogsz hajtani a kigondolt class összeállítására, majd boldogan játszol vele egy darabig
  8. Egy idő után észreveszed, hogy kezd monotonná válni a class, kipróbálsz mást is.
  9. Bár a játékélmény mindíg más valamennyiben, már kezded komolyabban unni azt, amid van (Fegyver, camo, playercard, stb).
  10. Mivel még a játékot nagyon is kedveled, új tartalmakon töröd a fejed
  11. => Felnézel az InGame Store-ba, és megpillantassz jópár dolgot, amikbe beleszeretsz.
  12. Teszel egy próbát. Az elfogadhatóbb árak miatt először csak egy dolgot veszel meg, majd észreveszed, hogy mennyire fel lehet dobni a játékot úgy, hogy az nem fog semmiféle “teljesítményi előnyt” nyújtani se neked, se ellenfeleidnek.
  13. Egyre több és több contentet veszel, boldogan és jókedvűen játszol a csalásvédett játékkal, miközben új élmények érnek téged,
  14. Majd egyszer csak észreveszed, hogy már 5 COD jött ki, mióta elkezdtél játszani, de te még mindíg élvezed ezt a programot,
  15. A COD-ok pedig már nem döntögetnek rekordokat.

 

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Google kép

Hozzászólhat a Google felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: