Skip navigation

Napjainkban, pontosabban az utóbbi évtizedben, a szoftver alapú játékipar fejlődésével egyidőben óriási rajongótáborra tett szert az MMO-RPG koncepciója.
Ennek a játéktípusnak feltételezhetően a fiatalság “trendjének” velejében van a sikere, azaz a “wannabe” felhasználók megkapják azt, amire vágynak.
Mégpedig a “másságot”, többek szeretnének lenni egyszerű közembernél, ezért is nagy szeretettel tekintenek a Fantasy világára.
Főleg, a mostanság erős japán szubkultúrán alapuló divattrend egyenesen megköveteli a különcséget. Hogy ez jól van e így, vagy ez egyfajta elkorcsosodása a világnak, mindenki döntse el maga. Én puszta kíváncsiságból és érdeklősésből kijárok a magyar ComicCon rendezvényekre, amit egyébként mindenkinek ajánlok – csak vigyázzatok a hardcore rajongókkal 🙂 –

Magyarország legnagyobb & legjobb GW2 Blogja!

Jómagam azért játszom RPG-kkel, mert a szerpejátékok rajongója vagyok. Ennek az oka a hétköznapi életből való kilépés, ami gyakorlatilag olyan, mintha esti mesét olvasnának fel nekünk, amit aztán megálmodhatunk. Tehát az RPG játékokat aktív álomnak tartom, amire legalább emlékszem, ha nem is élem át annyira valósághűen – még.

Még, mert nézeteimet nagyrészt megosztva az ArenaNet nevű szoftverfejlesztő cég, tanulva az előző Guild Wars 5-6 évéből, erős akarattal képviseli forradalmi koncepcióját, amivel az egész MMO játékipart kívánja meghódítani.
Akik ismernek, tudják, hogy a forradalmasítás úttörőjeként már önmagában szívem csücskének számít ez a cég, de a legfontosabb, hogy nyíltan fordulnak mindazokhoz, akiknek igazi ötletei, erős művészi érzéke van.

Ezért is dolgoztam együtt a Guild Wars 2 project tervezőivel Online levelezés és Skype konferenciakapcsolaton keresztül.
Munkálataim nem teljesen az én érdemeim, hiszen más, hozzám hasonló és aktívan segítő rajongókkal osztottam meg nézeteimet, amit végül a GD-k és a PL vizsgált felül.
Azért megemlíteném felhozott témákat: Személyes játékmenet, Személyre szabhatóság, Személyes szabadság, Mozgási Szabadság, Kultúrák, Játék Dinamka, Interaktivitás.
Nos, ezeket témánként kb 50 oldalon, és Skype-on vitattuk, s végül mindegyiket elfogadták, igaz, a tárgyalások eredménye képp kidolgozva.
Azthiszem, igen sokat tettünk ezzel, és már mást nem is akarunk egyenlőre, csak kipróbálni a játékot.

Magát a játékot követni egy nagyszerű hírportálon keresztül tudjátok magyar nyelven, jó fordítással:

– Ezúttal köszönjük nekik a blogot, és munkájukat!

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: